رضا جمالی روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: این طرح با توجه به لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی انجام می‌گیرد. 

وی بیان کرد: نیروهای متعهد مردمی در صورت تمایل به همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر می‎‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی http://cppo.mimt.gov.ir نسبت به نام نویسی در گروه ناظران ‌افتخاری اقدام و یا بصورت حضوری به حوزه معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در بوشهر مراجعه کنند.

جمالی ادامه داد: در این ارتباط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب، کارمندان و دیگر گروه‌های مردمی برای شناسایی و کشف و معرفی تخلف‌های اقتصادی، براساس علاقه و تعهد دعوت به همکاری می‌کند.

وی گفت: افزایش میزان رصد بازار در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلف‌های صنفی، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار از جمله اهمیت این طرح است.

جمالی بیان کرد: اکنون ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری در نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت دارند که پیش بینی شده این آمار تا پایان سال جاری افزایشی قابل توجه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.