مهدی کریمیان پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش ‌با پرسپولیس افزود: بازی با پرسپولیس از هر لحاظ سخت است، اما بدون توجه به جایگاه ۲تیم سعی بر ارائه یک بازی جسور و شجاعانه‌ مقابل حریف قدر خود داریم.

وی بیان کرد: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان از انگیزه خاصی برای حضور در این مسابقه برخوردار هستند.

کریمیان ادامه داد: خیلی از بازیکنان تیم ما جوان و سابقه بسیار کمی دارند و می‌خواهند از این فرصت به دست آمده برای معرفی خود به فوتبال ایران استفاده کنند.

وی افزود: قبل از هر چیز امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند باشد و برای همین هم ما برنامه خاصی جهت هرچه زیباتر شدن بازی داریم.

کریمیان تاکید کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس هدف ما این است که حداقل امتیاز را از این مسابقه بگیریم که برای تحقق این مهم بازیکنان ما باید تمام توانایی‌های خود را در زمین ارائه کنند.

وی یادآور شد: برای این بازی مصدوم و محروم نداریم و با تمام توان برابر حریف صف ‌آرایی می‌کنیم.

کریمیان در ارتباط با تاخیر صورت گرفته در انتخاب سرمربی شاهین بوشهر نیز گفت: اجازه دهید در مورد این مسائل صحبتی نکنم چرا که فردا بازی حساسی پیش رو داریم و بهتر است تمام تمرکز خود

را از نظر فنی روی این بازی بگذاریم چراکه تصمیم باشگاه برای انتخاب سرمربی به خودشان ارتباط دارد.

کریمیان در سوال خبرنگاری پیرامون اینکه تیم شاهین از نظر تاکتیکی از همان هفته‌های اول لیگ مشکل داشته، یادآورشد: من در مورد دوران حضور عبدالله ویسی در تیم صحبتی ندارم و بهتر است

اگر سؤالی در این مورد دارید از خود وی پرسیده شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ارتباط با سیستم بازی تیمش برابر پرسپولیس نیز گفت: در این بازی سعی می‌کنیم سیستم‌مان به شکلی باشد که از همان یک سوم دفاعی حریف کار دفاعی خود را انجام دهیم.

وی افزود: با همه این شرایط برای موفقیت در بازی فردا به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم آنها فردا به بهترین شکل تیم را هدایت کنند.

کریمیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: سید نورالدین امیری شهردار بوشهر روز گذشته با حضور در رختکن تیم به بازیکنان قول پاداش در صورت کسب نتیجه دلخواه دادند که اینجا جای دارد از حمایت‌های وی قدردانی کنم.

شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران فردا (جمعه) در هفته هشتم بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.