معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر روز سه‌شنبه در این آئین گفت: مجهز شدن به سامانه‌های تخصصی و اتوماسیون باعث بهبود امور، سرعت بخشی در انجام فرایندها، شفاف‌سازی و پیشگیری از حواشی خواهد شد.

مجید خورشیدی اضافه کرد: استان بوشهر در بسیاری از زمینه‌ها پیشگام است انتظار می‌رود با نصب آزمایشی و کارکرد مثبت سامانه اختصاصی عملیاتی اموال منقول نتیجه نصب این سامانه افتخاری برای کل مجموعه باشد.

وی بیان کرد: یکایک اموال موجود در اموال تملیکی جزو اموال عمومی و مربوط به مردم است و انتظار می‌رود مدیریت این دستگاه بتواند وضعیت این اداره حساس که خود درآمدزاست و وضعیت اعتباری مناسبی دارد را سامان دهد.

رئیس جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: تمرکز سامانه‌های عملیاتی در انبارها از جمله موارد مهم مورد پی‌گیری در این سازمان است و امروز این سامانه عملیاتی به‌صورت آزمایشی در این استان فعال شده است.

کرامت‌الله سلیمانی افزود: با نصب این سامانه قبض انبارها و اطلاعاتی که قرار است در سامانه عملیاتی ثبت شود در انبارها انجام می‌شود و به این وسیله ضمن ایجاد ارتباطی سراسری ستاد مرکزی نیز به اطلاعات این سامانه دسترسی دارد.

 وی با اشاره به اینکه این سامانه نقش مهمی در فسادزدایی خواهد داشت اضافه کرد: با نتیجه‌بخش بودن این سیستم در استان بوشهر، در دیگر استان‌ها نیز شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.