عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در نشست خیران امنیت‌ساز استان بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت مردمی در عرصه امنیت راهبرد جدیدی است که رهبر معظم انقلاب به‌تازگی پیش پای نیروی انتظامی

قرار داده  و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی بیان کرد: در این زمینه تاکنون نیروی انتظامی از ظرفیت‌ خیران در بالا بردن ضریب امنیتی و ارتقای توان خود بسیار موفق ظاهر شده است و همکاری ۱۷۲ نیکوکار بوشهری در امر امنیت گواهی براین مدعاست.

استاندار بوشهر گفت: امنیت از مهمترین نیازهای بشر در جامعه به‌شمار می‌رود چرا که همه امور جامعه در سایه امنیت، آسایش و آرامش محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: استان بوشهر از جمله استان‌های امن کشور است و بخش عمده‌ای از این امنیت با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی محقق می‌شود.

گراوند یادآور شد: باید از فرهنگ وقف در عرصه امنیت بهره برد چرا که این ظرفیت مورد استفاده همه آحاد جامعه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی استان بوشهر در هشت حوزه و بخش حائز رتبه برتر در کشور شده و این عنوان‌ها نشان از تلاش شبانه‌روزی موفق این نیرو است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: نیروی انتظامی موفق‌ترین دستگاه‌ اجرایی دولتی در واگذاری امور به مردم است چراکه تاکنون بخش‌های مهمی از آن برون سپاری شده است.

وی با تاکید بر واگذاری زمین در شهر سیراف برای ساخت کلانتری افزود: شهر سیراف از ظرفیت بالایی برخوردار است در این راستا قرار است گمرک سیراف نیز راه‌اندازی شود.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.