مهدی قنبری شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: با این وجود هواداران در بازی امشب برای ایرانجوان سنگ تمام گذاشتند و دوست داشتیم سه امتیاز بازی را به آنها تقدیم کنیم که این مهم محقق نشد.

وی بیان کرد: در بازی برابر پاس همدان جز ۲۰ دقیقه ابتدایی سوار بر جریان بازی بودیم و در صورت استفاده از اندک موقعیت‌های بدست آمده می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

قنبری ادامه داد: تک گل دریافتی نیز از روی یک اتفاق بچه‌گانه دریافت کردیم چراکه در اطراف محوطه نباید ضربه ایستگاهی به حریف می‌دادیم.

وی یادآور شد: در مجموع از روند بازی بازیکنانم رضایت دارم و آنها بازی به بازی روند بهتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

قنبری یادآور شد: تیم پاس همدان نیز گرچه تاکنون خوب امتیاز جمع نکرده ولی از تیم‌های شایسته لیگ ۲ است و با بهره‌گیری از کادری بادانش سال قبل نیز از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ بوده است.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: تیم داوری نسبت به بازی گذشته بهتر بود و با وجود اعلام اشتباه چند خطا در اطراف محوطه جریمه تصمیم تاثیرگذاری در روند بازی نداشت.

تیم ایرانجوان بوشهر با این تساوی چهار امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت و پاس همدان نیز با ۲ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در هفته سوم بازی‌ها تیم ایرانجوان بوشهر با شهرداری ماهشهر دیدار می‌کند و پاس همدان نیز به مصاف رزکان کرج می‌رود.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.