عبدالله ویسی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم شاهین بوشهر با فولاد خوزستان گفت: هواداران در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر بازی خوبی از تیم خود ندیدند و امیدمی‌رود با تلاش بازیکنان و برد برابر فولاد نخستین سه امتیاز فصل را به آنها هدیه کنیم.
وی بیان کرد: برای تحقق این مهم، بازیکنان همدل و هم قسم شدند تا هواداران بعد از بازی با فولاد شادمان راهی خانه‌ شوند.
ویسی یادآور شد: برای این دیدار بازیکن محروم و مصدوم نداریم و میلاد صارمی تنها غایب تیم شاهین برابر فولاد خوزستان است.
سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: پیمان شیرزادی نیز به دلیل اینکه با تاخیر به تیم پیوسته از لحاظ بدنی شرایط مطلوبی ندارد و تاکنون نتوانسته انتظارات مورد نظر را برآورده کند.
ویسی گفت: سن رحمان احمدی و مهدی رحمتی به‌عنوان دروازه‌بانان شایسته کشور به‌ مراتب از دورازه‌بان ۳۴ ساله تیم شاهین شهرداری بوشهر بالاتر است.
وی عنوان کرد: چنین امری هم نیاز است چراکه دروازه‌بان باید با تجربه باشد تا بتواند بخوبی تیم را در زمین مدیریت کند.
ویسی در ارتباط با جذب شفیعی و قاضی نیز گفت: باشگاه برای جذب خالد شفیعی با وی به توافق نرسیده و محمد قاضی نیز با تیم نساجی قرارداد دارد.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر وضعیت جذب اسپانسر تیم شاهین گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته و امید می‌رود در روزهای آینده حامل خبرهای خوبی برای شاهین و هوادارانش باشیم.
ویسی تاکید کرد: چه من باشم و چه نباشم تیم شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور ماندگار خواهد بود.
وی در ارتباط با هدف شاهین در جام حذفی گفت: شاهین بوشهر در مرحله یک هشتم به مصاف سایپا می‌رود و در این جام برای هر بازی برنامه خاص خود را دارد.
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل زمان انجام پرواز موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر نشد.
تیم‌های شاهین بوشهر و فولاد نوین خوزستان روز جمعه در هفته ششم بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.