مدیر آموزش وپرورش دشتی روزشنبه در نشست مسئولان این شهرستان گفت: کسب رتبه اول مرحله کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی، پنج رتبه مختلف در مراحل استانی و کشوری المپیادهای علمی و مقام دوم المپیاد جهانی زیست شناسی از موفقیت های دانش اموزان دشتی در سال گذشته است.

علی حسینی افزود: همچنین ۲ نفر از هنرجویان هنرستان های فنی دشتی در المپیاد مهارتی به مرحله کشوری راه یافتند و در حوزه پرورشی نیز  ۳۰ رتبه برتر استانی کسب کردند.

وی  به اقدامات انجام شده برای تجهیز مدارس و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود با تلاش شبانه‌روزی مدیران مدارس و شهرستان همه مدارس دشتی از لحاظ تجهیزات و و نیروی انسانی آماده شروع سال تحصیلی شده است.

حسینی از همکاری همه مسئولان شهرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستاهای بخش مرکزی و شنبه و طسوج و بسیج سازندگی  سپاه امام رضا (ع) دشتی برای  آماده سازی مدارس  قدردانی کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش دشتی تاکید کرد:  هیچ اجباری در خرید و یا تهیه لباس فرم مدارس به غیر از پایه های ورودی هر مقطع مثل اول ابتدایی، هفتم  و دهم متوسطه وجود ندارد و بقیه با همان لباس‌های سال گذشته خود می‌توانند بر سر کلاس های خود حاضر شوند.

حسینی بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به شعار« رونق تولید»  توسط مقام معظم رهبری سعی شد تا تعمیر میز و نیمکت ها و دوخت لباس فرم مدارس توسط هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌های همین شهرستان انجام شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.