مدیرکل شیلات استان بوشهر  روز یکشنبه در حاشیه افتتاح ۲ طرح شیلاتی بندرگناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد سیستم اطفای حریق و سایبان روی اسکله چوبی پهلوگیری شناورهای صیادی گناوه و مرمت آن ضرورت است که به ۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

عباسعلی  زنده بودی افزود: در سال های اخیر با اختصاص اعتبار توسط استان و شهرستان برخی نواقص و مشکلات اسکله شیلاتی گناوه برطرف شده که از آن جمله محوطه سازی و ساخت سایبان محوطه است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این ۲ طرح سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: محوطه اسکله شیلات گناوه بدلیل خاکی بودن مشکلاتی برای صیادان بویژه در فصل زمستان بوجود آورده بود.

وی گفت: سایبان ایجاد شده برای تعمیر ادوات صیادی یا تخلیه محصولات صیادان نیاز بود که با  بهره‌برداری این طرح مشکلات این قشر زحمت کش برطرف شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: از مدیرکل شیلات و فرماندار گناوه و  مسئولانی که در تحقق خواسته های قشر زحمتکش صیادان تلاش می‌کنند، تقدیر می‌شود.

حسن ابراهیمی افزود:  قشر صیادان زحمتکش و پرتلاش هستند و باید به آنان توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر نیازها و بخش های دیگر این اسکله تکمیل و  مشکلات صیادان برطرف شود.

مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه گفت: اسکله چوبی صیادی این بندر تنها اسکله‌ای است که چند منظوره و شناورهای تجاری نیز در آن پهلو می‌گیرند و نیاز به توجه ویژه‌ای در رفع مشکلات موجود دارد.

عبدالله بویراتی افزود: ۲۰ فروند موتورلنج و ۱۳۰ قایق صیادی مجوز دار در این بندر فعالیت دارند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار که  شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.