نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز پنجشنبه در نشست با کادر فنی و بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر گفت: این مهم در زمانی که شاهین از سال ۸۸ تا ۹۰ در لیگ برترحضور داشت به وضوح در جامعه دیده می شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: امسال نیز شرایط و مسیر سختی برای کسب مجوز تیمداری شهرداری در لیگ برتر طی شد که همکاری وزارت کشور و اهمیت خواسته به حق مردم و هواداران شاهین این مجوز صادر شد.

وی ادامه داد: در این راستا امیدوارم با همت و تلاش و تامین اعتبارات لازم قدر این فرصت بدست آمده دانسته شود.

صفایی بوشهر خطاب به بازیکنان شاهین عنوان کرد: در تیمی بازی می کنید که مردم استان به شدت به آن علاقمند هستند و در تمام خانواده ها این علاقه فراگیر و گسترش پیدا کرده است.

وی گفت: این امر مهم می‌طلبد بازیکنان به دور از حاشیه برای موفقیت و خوشحال کردن مردم تلاش و با همت مسئولان در حمایت، بازیکنان فقط و فقط تمرکزشان در بازی و مستطیل سبز باشد.

صفایی بوشهری یادآورشد: هم اکنون شاهین شهرداری بوشهر تیمی یکدست، جوان و با اخلاق است که چشم تمام شاهینی های سراسر ایران به این تیم است.

وی گفت: بازیکنان شاهین نماینده یک مکتب بزرگ در فوتبال ایران هستند و هم اکنون وارث بزرگان و زنده یادانی همچون اکرامی و پرویز دهداری هستید.

صفایی بوشهری تاکید کرد: رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی و همچنین احترام متقابل میان کادر فنی، بازیکنان و هواداران به تیم و باشگاه شخصیت بارزی می دهد از این رو اخلاق محوری باید  در اولویت این مجموعه باشد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: پاک ترین و منظم ترین بازیکنان جذب این تیم شدند چراکه آنها پیشنهادات بالاتری از سایر تیمها نیز داشتند اما انتخاب آنها تیم بزرگ شاهین و هواداران پرشورشان بود.

عبدالله ویسی افزود: امیدوارم در مقاطع مختلف فصل از تیم حمایت مالی و معنوی به موقع صورت پذیرد زیرا که این تیم می تواند شادی و نشاط را به تمام نقاط استان تزریق کند.

کاپیتان سفیدپوشان بوشهری نیز گفت: در لیگ برتر رقابت سنگین و فشرده هست و لازم است تا همه مسئولان استان پای کار باشند.

میلاد صارمی افزود: ما بازیکنان چشم امیدمان به حمایت به موقع مسئولان است تا با عملی شدن وعده ها تمام تمرکز و تلاشمان را برای موفقیت تیم و شادمانی مردم استان به کار بگیریم.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.