به گزارش ایرنا، حسن ابراهیمی روز چهارشنبه در نشست مروجان قرآن و مسئولان ستاد اقامه نماز استان بوشهر افزود: مساجد از جمله پایگاه های فعال و موثر در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می روند امروز نیز کارکرد اصلی این اماکن فرهنگی باید رونقی دوباره پیدا کند.
وی بیان کرد: با توجه به هجمه دشمن در فضای مجازی امروز خادمان مساجد باید با رویکرد های جدید و جذاب زمینه گرایش جوانان به مساجد را فراهم آورند.
ابراهیمی گفت: اگر بتوانیم با برنامه های مفید جوانان خود را آموزش و سطح آسیب پذیری آنها را کاهش دهیم به طور یقین برنامه های متنوع دشمن برای فریب جوانان کارساز نخواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دستگاه‌های اجرایی گسترش و تقویت می‌یابد.
ابراهیمی اظهار داشت: اشاعه فرهنگ قرآن، نماز و امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه‌های دولتی شروع شود.
وی تاکید کرد: باید با نوآوری و شیوه‌های نوین و برنامه های فرهنگی و قرآنی در دستگاه های اجرایی در این سه حوزه فعالیت کنیم.
فرماندار بوشهر نیز بر ضرورت اجرای برنامه های به روز و متناسب با نیاز جوانان برای جذب هرچه بیشتر آنان به مساجد تاکید کرد.
عباس جمشیدی افزود: در شرایط کنونی با توجه به توطئه های دشمنان مساجد می توانند به عنوان پایگاه های دینی نقشی مهم در خنثی کردن این برنامه ها داشته باشند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.