به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در بازدید از کارگاه تولیدی طرح های مبلمان شهری افزود: باتوجه به اینکه امسال توسط رهبرمعظم انقلاب رونق تولید نام گذاری شده برهمین اساس درکمیته اشتغال و سرمایه گذاری دعوت از متقاضیان طرح های تولیدی انجام شده است.
وی اظهارداشت:باتوجه به اینکه واحد تولید تجهیزات مبلمان شهری دراین شهرستان اجرا شده، شهرداران و دهیاران استان بوشهر با سرمایه گذار آن همکاری و نیازهای مناطق شهری و روستایی را از این واحد تامین کنند.
فرماندار گناوه گفت: به منظور حمایت بیشتر از این طرح از معاون عمرانی استانداری بوشهر برای بازدید از این کارگاه دعوت شده تا زمینه تولید و فروش آن به سطح استان و کشور فراهم شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه سرمایه گذار این طرح برای تهیه زمین مشکل داشت شورای اسلامی شهر و شهرداری بطور موقت زمینی در اختیار آن گذاشته که در آینده در شهرک صنعتی ریگ مستقر می شود.
پاک نژاد گفت: سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری وارد این شهرستان می شوند که مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند و باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات آنان بکار ببرند.
فرماندار گناوه بیان کرد: با تاکید استاندار بوشهر زمان استعلام های سرمایه گذاران در ادارات کل استان کمتر شده و در این شهرستان نیز همین روال ادامه دارد.
سرمایه گذار طرح تولید تجهیزات مبلمان شهری در گناوه گفت: باتوجه به اینکه طراحی فعلی مبلمان شهری درجنوب کشور بدلیل وضعیت شرجی و هوای منطقه نامطلوب و دچار زنگ زدگی می شود، تصمیم به طراحی، تولید و عرضه تجهیزاتی که در دنیا متداول و مقاومت بالایی دارد، گرفته ام.
فرزاد دشتی زاده افزود: در این کارگاه 18 نفر بطور مستقیم و 12 نفر بصورت غیرمستقیم مشغول بکار شدند و قصد داریم برای افزایش تولید و فروش در سطح کشور و اشتغالزایی تعداد 12 نفر دیگر نیز اضافه شود.
وی اضافه کرد: باتوجه به نوپابودن کارگاه در این شهرستان، باید در زمینه فروش تولیدات تلاش وافری شود که در این ارتباط از دستگاه های مرتبط از جمله استانداری و شهرداری و دهیارهای استان انتظار همکاری و حمایت دارم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.