به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله میرشکاری روز جمعه در نشست خبری افزود: دیدار با امامان جمعه شیعه و اهل سنت، خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی در پایگاه های مقاومت، برپایی نمایشگاه کتاب، همایش آسیب های فضای مجازی و سبک زندگی صبحگاه و زنگ سپاه و تجلیل از مربیان نمونه حوزه و پایگاه ها از جمله برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی بیان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعمیق‌بخشی آموزش‌های معنوی، ارتقای بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از وظایف ذاتی سپاه است که در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.
میرشکاری گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ورق زدن کتاب افتخارات و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی است.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه افزود:شهید مطهری فیلسوف فرزانه ای است که عمر پر برکت خویش را در راه هدف های اسلامی اسلام ناب محمدی، اعتلای فرهنگ غنی اسلام و مبارزه برعلیه انحراف های فکری و اعتقادی سپری کرد.
وی اضافه کرد: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس کشور با مدیریت جهادی پیش رفت و پیروز شد امروز نیز برای حل مشکلات اقتصادی جامعه به مدیریت جهادی نیاز داریم.
میرشکاری اضافه کرد: یکی از اصولی‌ترین هدف های مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هر جا که حس شود دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته است، بسیج وارد عرصه می‌شود.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
7207/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.