به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: امید واریم که شورای این شهر درزمینه انتخاب شهردار با دستور کاری که تعیین کرده در روز جاری انجام وموضوع به پایان برسد زیرا درصورتیکه این مساله حل نشد فرمانداری ورود خواهد کرد تا خاتمه پیدا کند.
وی اضافه کرد: شوراها تبلور و نماد دموکراسی درکشور و اعضای آن از بطن مردم و با رای آنان انتخاب شده و باید مطالبه و خواسته های مردم را جدی پیگیری کنند.
پاک نژاد، با تبریک فرارسیدن روز شوراها گفت: شوراها کمک کننده و یاری دهنده مسئولان شهرستان باشند.
وی افزود: شوراهای اسلامی شهر تنها شورای شهرداری نباشد بلکه باید گزارش عملکرد ارایه دهند و باتوجه به اینکه خواسته هایی از مسئولان دارند، ما و مردم هم از آنان خواسته داریم که باید پیگیری و دنبال کنند و از وظایف آنان است.
پاک نژاد با اشاره به شعارسال با محوریت رونق تولید توسط رهبرمعظم انقلاب گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام های نوروزی چندین سال عناوین را به نوعی با مسایل اقتصادی گره خورده نام گذاری می کند.
وی اظهارداشت: در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب، جلسات اقتصاد مقاومتی همانند سال گذشته بطور مستمر برگزار و دستگاه های اجرایی در روند صدور پرونده های مرتبط با رونق و اشتغال تسریع و زمینه جذب سرمایه گذاران را در این شهرستان فراهم کنند.
فرماندار گناوه از مسئولان دستگا ههای اجرایی این شهرستان خواست در سال جاری برنامه های هدفمند داشته وعملکرد خود را ارزیابی و در دستور کار قرار دهند و از کارشناسان در تصمیم گیری ها استفاده کنند.
وی با محکوم کردن تصمیم نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا در گنجاندن نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی بیان کرد: اقدام ترامپ موجب همدلی، صمیمیت و اتحاد و محبوبیت نهاد سپاه در بین مردم شد.
رئیس شورای اداری شهرستان گناوه گفت: بحث پدافند غیرعامل حایز اهمیت است که باید مدیران آن را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.
وی ادامه داد: مسئولان شناخت دقیق از حوزه مسئولیت خود داشته باشند و بر همین اساس برنامه ریزی کنند.
پاک نژاد افزود: مسئولان باید با مردم بیشتر ارتباط برقرار و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.
وی توجه به حقوق شهروندی را از اولویت های کاری مسئولان در سال جاری دانست و گفت: عمل به قانون و قانون گرایی، دوری از فساد و نشاط اجتماعی در برنامه ریزی های مدیران قرار گیرد.
وی اظهارداشت: تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان در دستور کار دستگاه های مرتبط باشد.
فرماندار گناوه از مسئولان و مردم این شهرستان خواست تا در زمینه تکمیل پرونده سلامت همکاری تنگاتنگ با شبکه بهداشت ودرمان داشته باشند.
وی از مسئولان ستاد خدمات سفر و مردم میهمان نواز و خونگرم این شهرستان در استقبال و خدمات دهی به گردشگران و مسافران نوروزی و همچنین کمک به سیلزدگان تقدیر کرد و افزود: بمنظور خدمات رسانی شایسته به هموطنان کمیته های 12 گانه تشکیل و در تعطیلات نوروز خدمت رسانی کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.