به گزارش ایرنا، مدیر حوزه علمیه دیر روز چهارشنبه در همایش اعتراضی طلاب دیری گفت:نیروی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جبهه مقابل استکبار جهانی پیشقدم است.
حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: رئیس جمهوری منفور آمریکا نیروی انقلابی سپاه را جز لیست تروریست قرار داده که این نشانه شکست آمریکاست.
وی گفت: آمریکایی ها از دست سپاه عصبانی و درمانده شده و برای نفوذ خود هزینه های زیادی کرده اند اما این هزینه راه به جایی نبرده و بلکه رابطه مردم منطقه با جمهوری اسلامی بیشتر شده است.
مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دیر در رابطه با کمک رسانی به مردم سیل زده هم گفت: استادان و طلبه های این مدرسه در اقدام خداپسندانه شهریه یک ماه خود را به کمک به مردم مناطق سیل زده کشور اختصاص دادند.
فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت، اعتبار و حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و با این اقدام های پوشالی ذره ای از اعتبار سپاه کاسته نمی شود.
سرهنگ عیسی داوریان افزود: قرارگیری سپاه در لیست تروریست، عمق دشمنی و پستی آمریکا را نشان داده و همه گروه های سیاسی از سپاه حمایت کرده و این بزرگ ترین افتخار برای این نیروی انقلابی است.
در پایان این همایش استادان و طلاب دیری با شعار'مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر آل سعود' انزجار و نفرت خود را از اقدام توهین آمیز آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام کردند.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.