به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در نشست ستاد عتبات عالیات جهت هماهنگی و اعزام موکب های شهرستان به مناطق سیل زده کشور افزود: مردم این شهرستان همانگونه که در تمام عرصه های انقلاب حضوری فعال داشته در یاری رسانی به سیل زدگان نیز مشارکت و مساعدت خوبی خواهند کرد.
وی اظهارداشت: آن چیزی که امروز در ایران اسلامی موج می زند وحدت و همبستگی آحاد جامعه است و از اوایل وقوع سیل در چندین نقطه کشور با پیام رهبرمعظم انقلاب همه پای کار آمدند تا آلام و خسارت های وارده بر سیل زدگان التیام و تسکین داده شود.
امام جمعه گناوه گفت: مردم پلدختر و خوزستان نقش مهم و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و اکنون نیازمند کمک هستند و باید همه به یاری آنان بشتابیم.
وی از همکاری و مشارکت موکب داران و هیات های مذهبی این شهرستان در عرصه های مختلف تقدیر کرد و افزود: بمنظور کمک رسانی به سیل زدگان آنچه که نیاز مبرم دارند باید اعلام و اقدام به جمع آوری کرد تا هرچه سریع تر ارسال شود.
امام جمعه گناوه از رسانه ها و فضاهای مجازی در این شهرستان خواست تا آحاد مردم را برای کمک و یاری به همنوعان سیل زده تشویق و ترغیب کنند.
مسئول بازرسی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: موکب داران این استان به عنوان خادمان اهل بیت (ع) همانگونه که در خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی همدل، همراه و همگام هستند در کمک به هموطنان سیل زده نیز مشارکت جدی خواهند کرد.
علی ابراهیمی افزود: درپی ابلاغ فرمانده سپاه قدس و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و دستور وزیر کشور به استانداران ،اولین جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان بوشهر با حضور استاندار و جمعی از موکب داران برگزار و بر لزوم و مشارکت همه آحاد مردم در کمک رسانی به سیل زدگان تاکید شد.
وی گفت: دراین جلسه مقرر شد مردم ولایتمدار استان کمک های خود را به ستاد عتبات عالیات تحویل و تعدادی از موکب های اربعین با هماهنگی ستاد استان در مناطق سیل زده مستقر و خدمات رسانی کنند.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.