مهرداد ستوده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:درصورت اعلام نیاز استان‌های همجوار بخصوص خوزستان برای امداد رسانی، آمادگی کامل برای اعزام تیم‌های امدادی و همچنین ارسال اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده وجود دارد.
وی یادآورشد: افزون بر حفظ آمادگی لازم برای امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل، این آمادگی تا پایان بارش‌ها و تا زمان عادی شدن شرایط جوی وجود دارد.
ستوده اظهارداشت:با درخواست سازمان امداد و نجات کشور ، چند تیم عملیات سیلاب شامل 40 نفر نجات‌گر سیلاب به همراه شماری قایق موتوری و دستگاه‌های پمپ لجن کش و تجهیزات انفرادی و گروهی برای کمک و امداد رسانی به استان لرستان اعزام شد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: اقلامی برای کمک به استان‌های لرستان و خوزستان ارسال شده و تا امشب نیز دومین محموله از استان بوشهر به استان های یادشده ارسال خواهد شد.
وی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای مقابله با سیل و کمک به مردم استان بوشهر و استان‌های همجوار بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
ستوده یادآورشد: به همین منظور امروز با تشکیل جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان آخرین وضعیت و اقدامات کمک رسانی به هموطنانمان در استا‌ن‌های لرستان و خوزستان بررسی خواهد شد و تصمیمات و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
وی بااشاره به بارش های خوب در استان بوشهر گفت:با وجود ریزش کوه در برخی محورها، با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی برای مردم این استان و گردشگران نوروزی به وجود نیامد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.