به گزارش ایرنا، فاطمه کرم پورسه شنبه شب در بازدید از دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقشی مهم و تاثیر گذار در فعالیت های فرهنگی دارند و این کانون ها با فعالیت های ارزشمند خود نقش پیوند جوانان با مساجد را ایفا می کنند.
وی بیان کرد: حضور جوانان در مساجد موجب رونق فعالیت ها فرهنگی و مذهبی می شود که در تحقق این مهم کانوها رسالت سنگینی را عهده دار هستند.
کرم پور ادامه داد: در این ارتباط کانون ها فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی ویژه زمینه حضور پرشور نوجوانان و جوانان را در مساجد فراهم سازند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه کانون ها در مساجد و محلات فعالیت دارند، می توانند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کنند.
سرپرست دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی کارشناسی شده در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام موثری عهده دار هستند.
علیرضا پولاد افزود: در این زمینه حوزه خانواده یکی از برنامه های اولویت دار دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری است که در سال آینده با برگزاری دوره های آموزشی با حضور استادان ملی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی اقدام های قابل توجهی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: جوانان مسجدی از ذخایر ارزشمند انقلاب و آینده سازان کشور هستند که کانون های فرهنگی هنری با پرورش این جوانان با آموزه های دینی زمینه رشد مدیران انقلابی و جهادی برای اداره امور کشور در آینده را فراهم می کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.