به گزارش ایرنا، حسین مظفری درآیین اختتامیه دومین هفته فیلم بوشهر یادواره همایون شهنواز در مجموعه فرهنگی حاج رئیس بوشهر افزود: در صورت تحقق این مهم هفته فیلم بوشهر به این رویداد پیوند زده و به یک رویداد ملی تبدیل می شود.
وی بیان کرد: در این هفته تعداد 10 فیلم از مهمترین فیلمسازان بوشهر برای عموم به نمایش درآمد که مورد استقبال و تشویق شهروندان بوشهر قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: زنده یاد همایون شهنواز یکی از مفاخر فرهنگ و هنر ایران بود و شهر بوشهر مفتخر است عنوان شهروند افتخاری را در سال های گذشته به وی اعطا کرده است.
حبیب احمدزاده فیلم ساز بوشهری گفت: شهنواز عاشق بوشهر بود و این موضوع در اثر ماندگار و مانای دلیران تنگستان ‌به وضوح دیده می شود.
در این آیین فیلم 'بهترین مجسمه دنیا' اثر حبیب احمدزاده در خصوص شهادت و حماسه آفرینی دریاقلی سورانی ( در حمله ارتش بعث عراق به آبادان) اکران شد.
در ادامه قطعات موسیقی برگرفته شعرهای شاعران استان بوشهر توسط طاها عمرانی خواننده و آهنگساز بوشهری اجرا شد.
در هفته فیلم بوشهر فیلم های 'رافائل' به کارگردانی رشاد بالف، 'دام' و 'حنانه' به کارگردانی داریوش غذبانی، ' کرزنگرو وارد می شود' و 'قلیه' به کارگردانی جواد رمضانی اکران شد.
فیلم های 'روزهای تاریک' و 'هلهله جنگ' به کارگردانی صادق رسولی، 'زیستن' و 'غرق شده' به کاگردانی صادق شادنیا و فیلم 'بهترین مجسمه دنیا' اثر حبیب احمد زاده از دیگر فیلم های اکران شده در دومین هفته فیلم بوشهر بود.
در این آیین همچنین کارگردان و عوامل تولید کننده فیلم‌های شرکت کننده در هفته فیلم گرامیداشت روز بوشهر با اهداء لوح تقدیر و تندیس گرامیداشت روز بوشهر تجلیل شد.
7212/6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.