به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر افزود: از حمایت دستگاه های قضایی برای حل مسائل و مشکلات استان قدردانی می کنم.
وی اظهار داشت: اگر نیت کار ما کمک به حل مشکلات مردم باشد، همه مشکلات قابل حل است و نگاه های حزبی و جناحی نباید مانع خدمتگزاری به مردم شود زیرا فلسفه حکومت جمهوری اسلامی خدمتگزاری به ملت است.
استاندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه در یک نظام دینی و اسلامی کار می کنیم اگر همه بخش ها دست به دست هم دهند، مشکلات حل شدنی است.
گراوند گفت: اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم باید شرایط را درک کرد و همه ارکان حاکمیت باید در کنار هم باشند تا از این گردنه سخت عبور کنیم.
وی اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تورم، کاهش ارزش پول ملی و سایر مشکلات کشور را می توان با صبر، تدبیر و اتحاد حل کرد.
استاندار بوشهر گفت: سران استکبار و حامیان آنها با عوام فریبی معیشت مردم ایران را هدف قرار دادند تا با این هدف بین نظام و مردم فاصله بیاندازند.
گراوند بیان کرد: در استان بوشهر تلاش می شود همه دستگاه ها برای مقابله با شرایط سخت اقتصادی در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با وجود فضای همدلی، استان بوشهر از استان های امن و ایمن کشور و جزو استان های برتر در زمینه ثبات و امنیت محسوب می شود.
علی جمادی افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر قطب انرژی کشور و دارای تاسیسات عظیم نفت و گاز است باید به این استان یک نگاه ویژه درهمه عرصه داشت.
وی بیان کرد: امنیت موجود در استان بوشهر ناشی از همدلی و اتفاق نظر مسئولان است و باید از این فرصت برای رفع موانع توسعه این استان بهره برد.
جمادی افزود: اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در اولویت کاری دستگاه قضاست و این امر موجب شده تا در استان مشکلات کمی در عرصه قضایی وجود داشته باشد طوریکه پرونده مهم قضایی در استان وجود ندارد و اگر پرونده مهم هم باشد بخوبی مدیریت و رسیدگی می شود.
دراین آئین امید سحرخیز به عنوان مدیرکل بازرسی استان بوشهر معرفی و از تلاش های غلامحسین کرمی قدردانی شد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.