پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت پس از جم، دیر، کنگان، دیلم، عسلویه به ترتیب با 36.9، 35، 28.5، و 19.5 شاهد بیشترین میزان بارش ها در استان بوشهر بودند.
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته میزان بارش ها در جزیره خارگ، گناوه، بوشهر و برازجان نیز به ترتیب 16.8، 12.3، 11.8 و 10.1 میلیمتر ثبت شده است.
وی ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از ظهر امروز با تقویت سامانه بارشی، بارش ها با شدت بیشتری و گاهی به صورت رگباری همراه با رعد و برق و وزش تندباد در غالب نقاط استان ادامه می یاید.
مساعدی اظهار داشت: باتوجه به اوج بارش ها از ظهر امروز تا بامداد فردا (سه شنبه)، آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین سیلابی شدن مسیلها طی این مدت دور از انتظار نیست.
وی یادآور شد: سامانه بارشی از صبح فردا به تدریج از استان خارج می شود.
مساعدی افزود: همچنین از امشب تا روز چهارشنبه نیز دمای هوا بطور محسوسی کاهش و از فردا نیز در برخی نقاط استان شاهد پدیده مه خواهیم بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش تندباد و در برخی نقاط همراه با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در قسمت های شمالی و مرکزی استان بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی و در مناطق جنوبی جنوب شرقی تا شرقی با سرعت 14 تا 56 کیلومتر درساعت پیش بینی شده است
مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 90 تا 180و گاهی تا 210 سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 12 :06 ، مد ساعت 12:52و جزر دوم ساعت 18:56 خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.