به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه عقلانیت، رشد، مدیریت، بصیرت سیاسی د رعرصه های داخلی و خارجی بر اساس آموزه های اسلامی است.
وی بیان کرد: رویش های انقلاب باید در دهه پنجم انقلاب وارد عرصه شوند و مدیریت آنان باید با انگیزه انقلابی مورد توجه باشد.
صفایی بوشهری گفت: 40 سال مقاومت در مقابل دشمنی های جهان استکبار در بیرون و مزدوران داخلی، ایران را سرافراز و پیروز کرده است.
وی ادامه داد: در طول چهار دهه گذشته دشمنان با تمام قوا برای شکست انقلاب آمدند اما این انقلاب سرافرازانه در مقابل هجمه های مختلف ماند و آنها را شکست داد.
صفایی بوشهری اضافه کرد: استکبار زمانی که ایران را از دست داد متوجه شد جوهره انقلاب اسلامی با استقلال طلبی، مردم سالاری، مدیریت دانش بنیان، رشد و پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت گری گره خورده است و با روحیه آنان که چپاول گری ثروت ها و تسلط در مراکز قدرت است در تضاد است.
وی ادامه داد: تمام تئوریسین های جهان غرب به این مهم واقف هستند که انقلاب اسلامی باعث مرگ تدریجی تفکر سرمایه گذاری غرب و مارکسیسم شرق است.
صفایی بوشهری گفت: انقلاب اسلامی با رای و حمایت مردم به پیروزی رسید وتاکنون هیچگاه ایران به این شکل استقلال و آزادی نداشته و سرعت پیشرفت را چنین تجربه نکرده است.
وی اضافه کرد: با وجود هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها و فشارهای بین المللی ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی حرکت کرد و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف در سراسر کشور نمادی از این پیشرفت است.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز با رهبریهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب از طرفی جلو تهاجم استکبار را گرفته و از طرف دیگر توسعه و پیشرفت را در کشور رقم می زند.
وی ادامه داد: دشمن در طول چهل سال گذشته همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در کشور بود اما مردم ایران هر روز با خلق حماسه ای باعث شده این توطئه ها به استکبار برگردد.
صفایی بوشهری تاکید کرد: تنها راه پیروزی ملت ایران درمقابل جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی وپیروی از رهبر معظم انقلاب است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.