به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این آیین گفت: ایجاد چنین نمایشگاهی نشان از توانمندی صنعتگران ایران اسلامی در عرصه صنعت نفت است و همچنین نشان می‌دهد که اقتصاد ایران اسلامی، به حد کافی می‌تواند درون ‌زا باشد چرا که ظرفیت‌های لازم در اقتصاد کشور وجود دارد.
مجید خورشیدی افزود: تخصص و توانمندی ایرانیان در صنعت نفت بخوبی در دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی متبلور است.
وی تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر نشان دادن توانمندی‌ها و معرفی ظرفیت صنعتی و اقتصادی، امکاناتی در اختیار تولید کنندگان و بهره‌برداران صنعت انرژی قرار می‌دهد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: انتظار است با برپایی چنین نمایشگاه هایی صنعت انرژی نفت، گاز و پتروشیمی هر چه بهتر بتواند از ظرفیت و قابلیت های متخصصان داخلی استفاده کند.
در دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی، برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی جدید ترین نوآوری ها و محصولات خود را در فضایی به گستره چهار هزار و 500 متر مربع در معرض دید عموم قرار دادند.
در این نمایشگاه که ١٤٠ شرکت حضور دارند زنجیره ای کامل از فعالیت شرکت های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش درآمده است.
دهمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی تا ١٧ بهمن ماه هر روز از ساعت ١٠ تا ١٨ در محل نمایشگاه های بین المللی عسلویه پذیرای متخصصان مدیران و فعالان عرصه نفت و گاز است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.