سید علی پاک نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد 40 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 10 طرح آغاز می شود که بخشی از آنها انجام شده است.
وی گفت: حدود 170 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح دیوار فرودگاه و ایستگاه پمپاژ گناوه اختصاص یافته است.
پاک نژاد افزود: دیگر طرح های افتتاحی و اجرایی دهه مبارک در حوزه های بهداشت، ورزش، برق، راه، آموزش وپرورش و عمران شهری است.
وی اظهارداشت: تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و تلاش شده تا بخشی از این طرح ها در دهه مبارک فجر و بخش دیگری در مناسبت های دیگر به بهره برداری برسد.
فرماندارگناوه گفت: این شهرستان در حوزه اشتغال و جذب تسهیلات روستایی از شهرستان های پیشگام است و حدود 280 میلیاردریال اعتبار جذب کرده که چند طرح در این حوزه در هفته دولت و در دهه فجر امسال بهره برداری و اجرایی و در سال آینده نیز 2 طرح مهم کشتارگاه و جوجه کشی هرکدام با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال تکمیل می شوند.
وی افزود: آبخیزداری، توسعه کشت گلخانه ای، جاده دسترسی بین مزارع و آبیاری تحت فشار از نگاه های خاص دولت به روستاهای این شهرستان بوده که در این ارتباط چندین طرح به بهره برداری می رسد.
وی گفت: طرح های افتتاحی و اجرایی دهه فجر مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی بصورت مستمر توسط اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و اکیپ های فنی بازدید و نظارت شدند.
فرماندارگناوه اظهارداشت: افتتاح بزرگراه گناوه دیلم باحضور وزیر راه و شهرسازی یکی از اتفاقات خیلی خوب قبل از آغاز دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.
وی گفت: باتوجه به اینکه این محور نواقصی دارد تلاش خواهد شد تا قبل از پایان سال برطرف شود.
پاک نژاد افزود: احداث مسیر برگشت بزرگراه گناوه دیلم در محور کمربندی نیز در دستور کار قرار گرفته و مکاتبه نیز در این ارتباط شده است.
فرماندار گناوه اظهارداشت: با توجه به اینکه دشمنان تلاش می کردند، دهه فجر امسال کمرنگ شود به برکت انقلاب و همراهی مردم باشکوهتر از سال های قبل برگزار شده است.
شهرستان گناوه با 103 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.