به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید غلامی این شهرستان افزود: مسئولان وظیفه و رسالت بزرگی در انتقال و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام به جوانان و دانش آموزان دارند.
وی اظهارداشت: کارهایی که در 40 ساله عمر انقلاب صورت گرفته با وجود توطئه و تهدیدهای دشمنان بی بدیل و بی نظیر بوده که به برکت نام فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) بدست آمده است.
امام جمعه گناوه گفت: یکی از نعمت های خداوند به ملت ایران حضرت امام خمینی (ره) بود که با صلابت و شجاعت این ابرمرد تاریخ، شجره طیبه انقلاب اسلامی به ثمر نشست و آرزوی انبیای الهی در جهان شکل گرفت.
وی افزود: دشمنان از بدو پدید آمدن انقلاب اسلامی به توطئه و دسیسه های فراوانی دست زدند که به این شجره طیبه خدشه ای وارد کنند اما با الطاف الهی، عنایات اهل بیت (ع) و هدایت های پیامبرگونه امام راحل و جانشین بحق ایشان رهبرمعظم انقلاب ناامید و شکست خوردند.
امام جمعه گناوه یکی از توطئه های دشمنان را ناامیدکردن جوانان و دانش آموزان نسبت به انقلاب و نظام از طریق فضاهای مجازی عنوان کرد و گفت: به برکت این انقلاب هر روز بر شوکت و اقتدار نظام افزوده می شود.
وی بیان کرد: اگر تاریخ قبل از انقلاب را مرور و بررسی کنیم به هیچ وجه قابل قیاس با دوران 40 ساله انقلاب نیست و جوانان برومند در همه عرصه ها از جمله در حوزه های هسته ای و نانو در جهان افتخار آفرینی می کنند.
رکنی حسینی گفت: توسعه صنعت دفاعی کشور باعث شده تا در بازدارندگی تهاجم دشمن اثرگذار و آنان را عصبانی کند.
امام جمعه گناوه افزود: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی از جمله دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور و گسترده خود به بدخواهان و دشمنان اعلام خواهند کرد با همه مشکلات مالی و اقتصادی دست از آرمان ها و ارزش های انقلاب برنخواهند داشت.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از جمعیت 103 هزارنفری دارای 18 هزار دانش آموز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.