به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی ایران، تنها محدود به یک جغرافیا و زمان خاص نیست بلکه انقلابی است که طلوع کرده ونور آن با روح ایمان، تقوا، عدالت، معنویت و پیشرفت با تمام ابعاد ابتدا در ایران و تمام جهان اسلام را فرا می گیرد.
وی اضافه کرد: امروز به برکت حاکمیت روح عدالت و مردم سالاری دینی تمام امور نظام جمهوری اسلامی به دست مردم رقم می خورد.
صفایی بوشهری افزود: در رژیم پهلوی و قاجار مردم جرات نمی کردند برای سرنوشت خود تدبیرکنند و برای کوچکترین حرکتی نیاز به مجوز بودند اما امروز مردم آزادانه نقد و نظر خود را ابراز می کنند که این موضوع با جوهره آمریکا و استکبار ناسازگار است.
وی ادامه داد: 40 سال است اتحادیه اروپا، آمریکا و انگلیس با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می کنند اما این انقلاب همچون سدی محکم پابرجا ایستاده است.
امام جمعه بوشهر گفت: پیشرفت هایی که درکشور ما طی این 40 سال با تمام فشارها و تحریم ها حاصل شده قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و اگر این سختی ها نبود بیش از این پیشرفت می کردیم.
وی اضافه کرد: تمام مسئولان بدانند مدیون این مردم و انقلاب هستند و باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند و با درک درست از اندیشه های رهبر معظم انقلاب در این مسیر قدم بردارند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران باید دهه اوج باشد و مانند 40 سال گذشته کم کاری و توجیه جایگاهی ندارد.
صفایی بوشهری گفت: مردم پای انقلاب و نظام خود ایستاده و پای کارند و از مسئولان در تمام رده ها و قوا انتظار دارند پای کار باشند و عدالت و رفاه را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.