به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر افزود: بهای انقلاب خون هزاران شهید، ایثارگران و جانباز و استقامت آزادگان سرافراز است که برای حفظ انقلاب تلاش کردند.
وی بیان کرد: وظیفه داریم که برای تداوم انقلاب و ناکام گذاشتن دشمن از اهداف پلید خود از انقلاب اسلامی و آرمان های آن صیانت و حراست کنیم.
فرمانداردیر اظهارداشت: در دهه فجر امسال برنامه های خوبی در سطح شهرستان توسط ستاد دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که انتظارداریم این برنامه ها با حفظ حرمت و کرامت ایام فاطمیه باشد.
وی بیان کرد: حضور معاون رئیس جمهوری، استاندار و دو تن از معاونان استاندار در برنامه ها و بازدید از شهرستان قرار دارد و افتتاح و عملیات اجرایی شماری از پروژه ها و برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان است.
علی حسنی گفت: پروژه هایی که اعتبار خاص دارند و قابل افتتاح باشد در برنامه ها قرارگیرد.
امام جمعه دیر گفت: برنامه های دهه فجر متناسب با ایام فاطمیه و درخور فجر انقلاب اسلامی باشد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: انقلاب دستاوردهای مادی زیادی داشته است اما دستاوردهای معنوی همچون بازگشت به هویت اسلامی، خودباوری،استقلال، آزادی و نجات از دوران سیاه بیشتر به مردم بویژه جوانان تبیین شود.
وی گفت: با توجه به برنامه شوم دشمن برای بی اعتمادی و نامیدی به انقلاب، همه تلاش کنند تا امسال برنامه ها گسترده تر برگزار شود و در این راستا ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های خوبی تنظیم کرده است.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.