سیدحسین ناظر روز یکشنبه در دومین همایش روابط عمومی، رسانه‌ها و بایستگی‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود:در این راستا 25 کمیته در استان بوشهر تشکیل شده است که یکی از این کمیته‌ها در بخش رسانه و تبلیغات است .
وی بااشاره به ساخت چهل مستند تلویزیونی و رادیویی در صدا و سیمای بوشهر یادآورشد: 40 سال خدمت به ایران هسته‌ای، در حصار دژ، کارنامه استانداران انقلاب در بوشهر ، سامانه اطلاع رسانی و مستند شهیدان انقلاب شامل سمنبر انقلاب، ابوتراب انقلاب و مستندات خبری از جمله مستندهای یادشده است.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر اظهارداشت:تولید 40 اثر هنری موشن‌گرافی و اینفوگرافی و بیش از 60 اثر موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه تهیه شده در صدا و سیمای بوشهر است.
ناظر معرفی چهره‌های شاخص را از دیگر برنامه‌های تهیه شده در چهل سال پیروزی انقلاب دانست و گفت: با تلاش هنرمندان صدا و سیما موسیقی انقلاب تهیه شده که در ایام دهه فجر پخش می‌شود.
وی هدف دشمن در40 سالگی انقلاب را ناامیدی مردم ذکر کرد و افزود: مهمترین هدف توطئه دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ترویج ناامیدی در جامعه است که در راستای مقابله با این تفکر ویژه برنامه‌هایی در صدا و سیما تهیه و پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: امید آفرینی و انعکاس عملکرد انقلاب حاصل کار مشترک روابط عمومی و رسانه است که این مهم در قالب استفاده از تمام ظرفیت رسانه ای این استان باید انجام شود.
وی گفت: روابط عمومی ها به عنوان شرکا و پایه های اصلی اطلاع رسانی به شمار می روند که نقش مهمی در خبرسازی دارند.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر افزود: رسانه تنها صدا و سیما نیست و هر رسانه تاثیر و جایگاه خود را بین مخاطبان دارد.
ناظر یادآورشد: در استان بوشهر 100 رسانه شامل خبرگزاری ها ، پایگاههای اطلاع رسانی ، روزنامه و دیگر نشریات مکتوب فعال است که این ظرفیت باید برای انعکاس دستاوردهای انقلاب به خدمت گرفته شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.