به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در نشست توجیهی آشنایی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان با بودجه نویسی افزود: از دهیاران انتظار داریم طرح هایی که باعث اشتغالزایی نشده بررسی و نظارت و به فرمانداری معرفی و اعلام کنند.
وی اضافه کرد: همه دهیاران و شوراها نماینده دولت هستند و باید عملکرد و خدمات و دستاوردهای دولت را در دهه فجر به مردم ارایه و گزارش کنند.
فرماندارگناوه با بیان اینکه رسانه های این شهرستان بویژه ایرنا آماده ارایه دریافت و انعکاس عملکرد و خدمات صورت گرفته نظام است، ادامه داد: این گزارش‌ها عملکرد خود دهیاران و شوراها است که شیرینی برای مردم داشته و آنان موظف هستند در رسانه‌ها و فضای مجازی انعکاس و انتشار دهند.
وی گفت: ارایه عملکرد و دستاوردها و خدمات نظام مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است و باید در این شهرستان بویژه در روستاها نیز بخوبی انجام شود.
پاک نژاد بااشاره به اجرای راه اندازی کاروان نشاط و امید انقلاب در دهه فجر امسال در 20 روستای استان بوشهر گفت: این برنامه را اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری بوشهر برای ایام نوروز امسال در روستاها پیش بینی کرده که در روز چهارشنبه جاری در روستای پوزگاه این شهرستان افتتاح خواهد شد.
وی یادآورشد: بقیه روستاها هم در ایام نوروز تحت این طرح که مجموعه کاملی از برنامه های مختلف سلامتی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی پیش بینی شده قرار می گیرند.
فرماندارگناوه بیان کرد: در دهه فجر امسال جشن های انقلاب در روستاها پرشور و همراه با برنامه های شاد و متنوع مانند بازی ها و ورزش های بومی محلی در دستور کار باشد و به نحو احسن برگزار شود.
وی گفت: باتوجه به اینکه گناوه به عنوان یک شهرستان گردشگر‌پذیر در کشور است باید با برنامه ریزی مناسب گردشگران به سمت روستاهای هدف گردشگری سوق داد.
پاک نژاد اظهارداشت: اشتغالزایی و کسب درآمد از اهداف عمده برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر است و روستاهای شهرستان دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خوبی در زمینه جذب گردشگر هستند که باید نهایت استفاده از آنها برده شود.
وی گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی، ارائه محصولات و تولیدات و صنایع دستی روستاها از جمله فعالیت‌هایی است که می توان در این ارتباط انجام داد.
بیش از 20 درصد از جمعیت 103 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.