عبدالله کردگار درگفت وگو با ایرنا افزود: خدمات دهی اتوبوس های شهرداری بوشهر به مردم شهر چغادک و روستاهای دویره، احمدی و چاهکوتاه براساس نامه پلیس راه این استان و رعایت مصوبه سال 1394 هیات وزیران از دهم دی ماه متوقف شده بود.
وی اضافه کرد: براساس مصوبه سال 94 هیات وزیران خدمات دهی اتوبوس های درون شهری به شهرهای و روستاهای اطراف ممنوع است اما درصورتی که شورای ترافیک استان انجام سرویس دهی اتوبوس های شهرداری را به حومه تصویب کند، انجام این کار بلامانع است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: 15 دستگاه اتوبوس به شهرها و روستاهای حومه بوشهر خدمات دهی می کنند.
کردگار ادامه داد: از این 15 اتوبوس شهرداری بوشهر که به شهرها و روستاهای اطراف خدمات دهی دارند هفت اتوبوس ویژه شهر عالی شهر، پنج اتوبوس چغادک و مابقی مربوط به روستاهای دویره، احمدی و چاهکوتاه است.
وی اظهار داشت: این شمار اتوبوس روزانه 2 هزار مسافر را بین مناطق یاد شده و شهر بوشهر جابه جا می کنند که در بین آنها شمار قابل توجهی از دانش آموزان و کارگران وجود دارند.
کردگار افزود: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی بدون شک این قشر برای رفت و آمد خود به بوشهر متحمل هزینه های گزافی می شدند که از سرگیری خدمات دهی اتوبوس ها با نرخ سابق کمک شایانی به آنها است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.