به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ظرفیت شبکه‌ تبلیغی روحانیون مستقر در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر فرصت مناسبی برای تبلیغ معارف دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه بویژه روستاییان به شمار می‌آید.
وی بیان کرد: از این شمار 40 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی در مساجد، مدارس و سایر مراکز فرهنگی استان بوشهر برگزار می شود.
سروستانی ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدها و مدرسه های شهرها و روستاهای استان بوشهر و گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه‌های مهم دهه فجر انقلاب اسلامی است.
سروستانی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، پخش فیلم‌های با مضمون های انقلابی، پیاده ‌روی خانوادگی از مسجد تا ساحل و یا گلزار شهدا و محافل انس با شهیدان به مناسبت ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان بوشهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت چهلمین سال پیروی انقلاب اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: علاوه بر برنامه‌های یاد شده برنامه‌های عمومی مانند سخنرانی و خاطره‌ گویی در اغلب مناطق استان برگزار می شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.