شهرام جلال پور روز شنبه در حاشیه دیدار فرمانده و کادر سپاه انصارالحسین (ع) گناوه از پرستاران و بیماران در این بیمارستان بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باوجود این کمبود ، هم اینک 150 پرستار در این بیمارستان در هر ماه به حدود 3 هزار بیمار خدمات درمانی ارایه و خلا تعداد نیروهای مورد نیاز را با همت و تلاش مضاعف برطرف می کنند.
وی اظهارداشت: بمنظور برطرف کردن کمبود پرستاران که تنها مختص به این منطقه نیست پیگیری های لازم بعمل آمده که امیدواریم تدبیری اندیشیده و تعداد مورد نیاز به کادر فعلی اضافه شود.
جلالپور گفت: باتوجه به اینکه چارت این بیمارستان اضافه شده هر چه زودتر کمبود نیروی انسانی برطرف و محقق شود.
وی نامگذاری روز پرستار با سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب (س) را افتخاری بزرگ برای پرستاران دانست و از آنان خواست تا سیره و منش بانوی پیام آور کربلا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه نیز گفت: پرستاران از قشر زحمتکش و متعهد و جایگاه والایی در جامعه دارند، با قلبی رئوف و صبر و تحمل و با الگو گرفتن از حضرت زینب کبری(س) در تمامی صحنه ها در کنار بیماران جهت ارائه خدمت حاضر هستند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: بزرگترین سرمایه انسان سلامتی است که پرستاران نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کنند.
در این برنامه از پرستاران با اهدای شاخه های گل و شیرینی تقدیر و از بخش های مختلف بیماران بستری شده سرکشی و از آنان عیادت شد.
همچنین بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، درآیینی باحضور خانواده های شهدای مدافع حرم استان بوشهر از تلاش و زحمات پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه قدردانی و از بیماران عیادت و دلجویی شد.
در این برنامه معنوی پدر و مادر شهید محمد احمدی جوان و عیدمحمد رضایی از شهدای مدافع حرم استان بوشهر به همراه کاروان هیات عزاداری امام حسین (ع) و کادر بیمارستان از بیماران بستری شده در بخش های مختلف سرکشی و عیادت شد.
در این برنامه همچنین پرچم متبرک شده حرم مطهر امام رضا (ع) در بیمارستان گناوه بمناسبت سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام و روز پرستار به اهتزاز درآمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 2 بیمارستان امیرالمومنین(ع) و سوانح سوختگی چرومی است.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.