به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های کشاورزی و اشتغال‌زایی روستاهای شهرستان دیر افزود: در این ارتباط دیر از شهرستان های ظرفیت دار استان بویژه درحوزه کشاورزی است که باید از این فرصت برای افزایش اشتغال شهرستان یادشده استفاده کرد.
وی اظهارداشت: نرخ بیکاری 10.8 درصدی شهرستان دیر زیبنده این شهرستان نیست و ظرفیت‌های کشاورزی و خدماتی باید زمینه اشتغال بیشتر مردم بویژه روستائیان این شهرستان را فراهم کند.
گراوند بیان کرد: طرح‌های گلخانه‌ای به لحاظ برخورداری از مزیت‌های بسیاری از جمله افزایش تولید نسبت به فضاهای باز، کاهش مصرف آب و اشتغال بالاست و توسعه گلخانه‌ها ظرفیت قابل توجهی برای شهرستا دیر است.
استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه اشتغال روستایی ‌به‌زودی تسهیلات با نرخ سود 4 تا 5 درصد ابلاغ می‌شود که امیدواریم موجب اشتغال پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی استان بوشهر شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: هم اکنون 302 هکتار طرح گلخانه ای در استان اجرایی شده که امسال این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی توسعه یافته است.
محمد تقی منوچهری افزود: همچنین 70 هکتار طرح گلخانه جدید نیز در استان در دست اجراست که روند اجرای آن بسیار مطلوب است و بخشی از این گلخانه‌ها تا پایان امسال وارد مدار می‌شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.