به گزارش ایرنا، سرهنگ نوذر نوذری درحاشیه این آئین درگفت و گو با ایرنا افزود: تور دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا که از 25 آذر ماه امسال حرکت خود را از حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز کرده قرار است هشت هزار کیلومتر مسیر مرزی کشور را پیمایش کند.
وی بیان کرد: حرکت این تور در قالب طرح 40 بهار به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت حضرت امام حسن عسگری(ع) آغاز شده است.
نوذری ادامه داد: این طرح با هدف تجدید بیعت با آرمان های رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر اجرا شده است و اعضای آن در بدو ورود به هر شهری با حضور در گلزار شهدای آن شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می کنند.
وی اظهارداشت: در این تور تیم دوچرخه سواران هشت هزار کیلومتر را به طور ثابت رکاب خواهند زد و در بدو ورود به هر استان تیم منتخب یگان های ویژه ناجا و قهرمانان ملی در رشته دوچرخه سواری آن استان به تعداد 20 نفر آنان را همراهی می کنند.
وی ادامه داد: این دوچرخه سواران مسیر باقی مانده را حداکثر تا 60 روز آینده طی کرده و در روز 22 بهمن با حضور در میدان آزادی تهران در راهپیمایی آن روز و جشن چهل سالگی انقلاب شرکت می کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.