به گزارش ایرنا، شهردار کاکی در این آیین گفت: جای خوشحالی است که کاکی میزبان یکی از نویسندگان ممتاز کشور است.
حبیب پردل صفت افزود: شورا و شهرداری کاکی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگی توجه ویژه ای به مسایل فرهنگی دارد.
شهردار کاکی از تلاش های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برای توسعه و ترویج کتاب خوانی و فعالیت بسیار خوب فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهرستان دشتی و شهر کاکی قدردانی کرد.
نویسنده مطرح کشور نیز در این آیین اظهارداشت: از این که در شهری کوچک به مقوله فرهنگ توجه می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است خوشحالم.
احمد اکبرپور اضافه کرد: در نویسندگی می توان با کمی تلاش و تبحر در مجموعه ای از شگردها به سطح قابل قبولی از توانایی در نوشتن دست یافت.
وی ادامه داد: داستان های پرمایه و غنی می توانند برای مخاطبان خود در نقش شبیه ساز زندگی ظاهر شوند و با ارائه تجارب زندگی و ایجاد حظ روحی در اعتلای شخصیت و رشد عقلی و عاطفی آن ها بسیار تاثیر گذار باشند.
اکبرپور ادامه داد: هر فردی با هر درجه از استعداد بهره ای از خلاقیت و قریحه نویسندگی دارد ولی هر چقدر زمینه برای اعتلای این هنر مهیاتر شود احتمال بروز استعدادهای برتر نیز بیشتر می شود.
پس از برگزاری کارگاه اکبرپور در محل نمایشگاه در دیدار و گفت و گو با مردم و بویژه کودکان کاکی به امضا و اهدای کتاب های خود پرداخت.
شهر کاکی شهرستان دشتی با 12 هزار نفر جمعیت در120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.