به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به طرح واگذاری پروژه های عمرانی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی اظهار داشت: وجود برخی بوروکراسی های اداری در دستگاه‌های اجرایی باعث می شود جذب سرمایه گذاران به تاخیر بیفتد.
وی بیان کرد: اراده دستگاه‌های اجرایی باید مبنی بر واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی باشد تا روند تکمیل طرح ها با سرعت انجام شود و مدیری که در این بخش همکاری بیشتری داشته باشد موفق تر است.
استاندار بوشهر در ارتباط با طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده گفت: با توجه به عزم و اراده دولت مبنی بر تحقق طرح بازآفرینی بافت های فرسوده باید عزم خود را برای تحقق این طرح جزم کرد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بافت قدیم بوشهر به عنوان یک گنجینه تاریخی اظهار داشت: دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری بوشهر نباید اجازه بدهد روند اجرای طرح‌های موجود در بافت قدیم از جمله طرح مهم فاضلاب متوقف شود.
استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های شهرداران بوشهر، برازجان و اهرم برای روان سازی در امر ساخت و ساز در بافت های فرسوده گفت: شهرداران استان مشوق‌های لازم برای ساخت و ساز در بافت قدیم شناسایی کنند و شهردارانی که در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشند در قالب اعتبارات ویژه به آنان کمک می شود.
گراوند تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی با همکاری حوزه معاونت عمرانی استانداری هر دو هفته یکبار گزارش پروانه ساختمانی صادر شده در بافت های قدیمی شهرهای استان را تهیه کنند و شهردارانی که در این زمینه موفق باشند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه اعتبارات ویژه‌ای به آنان تعلق می گیرد.
وی با تاکید بر ساماندهی طرح ویژه فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم یادآور شد: شهرداری های بوشهر، عالی شهر و چغادک برای استفاده از آب‌های مازاد برای آبیاری فضای سبز بسته ویژه ای را تهیه و اجرایی کنند.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.