به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مهم ترین بعد این همایش وحدت بخش بودن آن و تجلی وحدت و یکدلی در بین شیعیان جهان است.
وی بیان کرد: یکی از دسیسه های جهان استکبار سعی در نشان دادن وجود اختلاف بین مسلمانان ایران و عراق بود که با برپایی همایش باشکوه اربعین این دسیسه آنها رنگ باخته است.
جمالی ادامه داد: همایش اربعین نمایش قدرت و نماد دفاع از مظلومان در برابر ظالمان است.
وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده های شهدا مدافع حرم افزود: امنیت امروز حاکم بر کشور در سایه حماسه آفرینی های شهدا مدافع حرم محقق شده است.
خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: یکی دیگر از ثمره های ارزشمند مجاهدت شهدای مدافع حرم همایش اربعین است که با شکوه و عظمت خاصی در چند سال اخیر برگزار می شود.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی حرکت در مسیر شهدا و تداوم حرکت آنان نیاز اصلی جامعه است.
جمالی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر وجود شفافیت در بین مسئولان اظهار داشت: مسئولان باید در عمل در برابر مردم شفاف و آنها را در جریان امور جامعه قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان موجود در استان بوشهر مسئولان باید قدم های مستحکم تری برای حل مشکل اشتغال جوانان بردارند.
جمالی تاکید کرد: در استان بوشهر اقدام های خوبی در زمینه اشتغال صورت گرفته ولی با توجه به شمار قابل توجه جوانان جویای کار و وجود مردمی متدین و ولایتمدار اقدام های های صورت گرفته باید توسعه یابد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.