به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر بدون اشاره به جایگاه استان بوشهر افزود: در این ارتباط باید پیگیری های لازم برای بهبود وضعیت استان انجام شود.
وی برضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی ذیربط در بحث امنیت غذایی با دانشگاه علوم پزشکی در بحث امنیت غذایی تاکید و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اجازه دارد تا پایان هفته نام دستگاه هایی که در این ارتباط کوتاهی کرده اند را به مردم معرفی کند.
خورشیدی با اشاره به اهمیت بحث امنیت غذایی استان بوشهر بر ضرورت برگزاری منظم کارگروه سلامت و امنیت غذایی در استان بوشهر برای پیگیری وضعیت سلامت را مورد تاکید قرار داد.
وی برضرورت تهیه نیم رخ سلامت در استان با همکاری سایر دستگاه های مرتبط تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر درباره نداشتن پیوست سلامت در منطقه ویژه پارس گفت: هرچند براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی منطقه ویژه اعلام کرده تاسیسات موجود در عسلویه هیچ پیوست سلامتی ندارند ولی باید این موضوع در نشستی بررسی شود.
وی با اشاره به بحث کم تحرکی اظهارداشت: بوشهر از جمله استان های گرم کشور است که با وجود بیش از هفت ماه گرم امکان هیچ گونه فعالیت ورزشی در محیط باز وجود ندارد.
خورشیدی اضافه کرد: راه اندازی جاده سلامت هرچند اقدامی مثبت است ولی با توجه به شرایط جوی خاص حاکم براستان بوشهر امکان بهره گیری از این امکان برای همه ساعت های روز وجود ندارد و در کنار آن باید به فکر راهکارهای دیگری برای فراهم کردن زمینه انجام ورزش های عمومی و خانوادگی بود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.