پیام مساعدی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت میزان بارش باران در بوشهر و عسلویه نیز به ترتیب 4.3 و یک دهم میل متر گزارش شد و در دیلم و جم نیز تنها رعد و برق رخ داد.
وی بیان کرد: با فعال شدن توده های همرفتی در بخش هایی از استان بوشهر علاوه بر افزایش پوشش ابر و رگبار باران به همراه رعد و برق وزش تندباد لحظه ای گزارش شد.
مساعدی افزود: بیشترین مقدار سرعت باد در ایستگاه فرودگاهی بندر بوشهر به میزان 108 کیلومتر در ساعت گزارش شد.
وی یادآور شد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعت هایی از امروز و فردا نیز در برخی نقاط استان بطور موقت وقوع شرایط ناپایداری جوی دور از انتظار نیست.
مساعدی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط استان بطور لحظه ای همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و گردوخاک، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری و وزش تندباد به بیش از 40 کیلومتر در ساعت می رسد.
مساعدی اظهار داشت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر و در سواحل جنوبی استان گاهی تا 150 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت 00:18و جزر اول دریا 09:01 خواهد بود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.