به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز دوشنبه در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع در جمع خبرنگاران افزود: دشمن نه تنها نتوانست ایران اسلامی را شکست بدهد بلکه امروز ریشه های این انقلاب درهمه دنیا گسترانده شده است.
وی بیان کرد: دشمن در آن روزگار سخت در مقابل عزم، اراده و استقامت مردم ایران شکست خورد امروز نیز در جنگ اقتصادی که به راه انداخته بازهم در مقابل هوشیاری و وفاداری این ملت نسبت به نظام وانقلاب شکست می خورد.
رزمجو اضافه کرد: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 900 برنامه اجتماعی و فرهنگی توسط سپاه امام صادق (ع) در استان طراحی شده است.
وی شرکت در رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، بازسازی عملیات ثامن الائمه، اعزام اکیپ پزشکی، بهره برداری از 30 واحد مسکونی کمیته امداد، برپایی اردوهای جهادی محله محور، نشست با رزمندگان دیروز و امروز، تجلیل از روایان دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی، تجلیل از کارگرانِ و اقتتاح پروژه های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم از جمع این برنامه هاست.
رزمجو با اشاره به برپایی مرحله نخست رزمایش عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 گفت: تاکنون سه هزار و 732 جهادگر در قالب 360 گروه در تخصص های مختلف سازماندهی و به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شده اند.
وی بیان کرد: در این مدت 2هزار و 800 بسته اقلام معیشتی، 200 کلاس آموزش عقیدتی و اخلاقی، 50 مورد مسابقه فرهنگی، ورزشی و مذهبی، ویزیت 2هزار و 900 نفر، مرمت 25 باب مسجد، 33 باب مدرسه، 13 باب سرویس بهداشتی، 27 باب خانه نیازمندان و 261 مورد خدمات مشاره انجام شده است.
رزمجو همچنین برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان را بعنوان مرحله دوم این رزمایش عنوان کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.