حیدر نیکونژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شهرداری پارسیان که به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول رسیده در دیدار با موج گناوه از بازیکنی بهره برد که محروم بوده و این باشگاه در مهلت مقرر اعتراض خود را بصورت کتبی ارایه و کمیته انضباطی فدراسیون هم رای به 3 بر صفر شدن بازی به نفع موج گناوه داد.
وی اضافه کرد: رای کمیته انضباطی با اعتراض تیم شهرداری پارسیان مواجه شد و این تیم مدعی بود شکایت ظرف مهلت قانونی ٢٤ساعته ارایه نشده و کمیته استیناف بدون اینکه فرصتی و اطلاعی دهد تا ما بتوانیم از حقمان دفاع کنیم این رای را ملغی و نتیجه را به سود تیم شهرداری پارسیان تغییر داد.
وی اظهارداشت: این درحالی است که اعتراض این تیم طبق روال قانونی و در 24 ساعت اولیه پس از دیدار با شهرداری پارسیان ارایه شده و تاخیری صورت نگرفته است.
سرمربی موج گناوه از مدت زمان رسیدگی به اعتراض این تیم در فدارسیون فوتبال ابراز گله مندی کرد و افزود: فدراسیون پس از یک ماه نسبت به اعتراض این تیم رسیدگی کرد و باید زودتر انجام می شد.
وی اظهارداشت: رای کمیته استیناف باعث شد تا بازیکنان این تیم در دیدار پایانی با فرش حدادی اصفهان تمرکز خود را از دست داده و نتیجه را واگذار و از لیگ دسته اول سقوط کنند.
نیکونژاد گفت: این باشگاه نسبت به رای صادره کمیته استیناف بشدت اعتراض دارد و برای دفاع از حقمان با گرفتن وکیل پیگیر هستیم.
وی افزود: قهرمانی تیم شهرداری پارسیان هرمزگان در لیگ دسته اول ساحلی با ابهامات و ایرادات حقوقی مواجه است و امیدوارم کمیته استیناف به این مهم رسیدگی کند.
موج گناوه سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.