پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نخستین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ؛

حسینی: ترویج اندیشه های امام خمینی(س) در میان جوانان از ارزشمندترین اقدامات فرهنگی محسوب می شود

نخستین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ویژه سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها، دستگاه ها و سازمان های عضو این کمیته در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در نخستین جلسه این کمیته گفت: موضوع تبیین افکار و اندیشه های حضرت امام و ترویج آن برای نسل های آینده از مهمترین مأموریت ها و رسالت های مسئولین دانشگاه ها، آموزش و پرورش و دستگاه های متولی امور جوانان است؛ به خصوص برای نوجوانان و جوانان عزیزی که محضر امام را در زمان حیات مبارکشان درک نکرده اند.

وی افزود: افکار و اندیشه های امام ملهم از سرچشمه زلال و ناب اسلام محمدی(ص) است و ترویج آن در میان جوانان از ارزشمندترین اقدامات فرهنگی محسوب می شود و جامعه ما بیش از پیش به تبیین شایسته و ترویج درست و هنرمندانه آن نیازمند است.

همچنین در این جلسه نمایندگانی از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی، وزارت بهداشت و درمان، وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و دستگاه های  دیگر حضور داشتند و دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کردند.

در نخستین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) مقرر شد ستاد ویژه دانشگاهیان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ستاد ویژه فرهنگیان در آموزش و پرورش و ستاد ویژه جوانان و ورزشکاران در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود و در هر یک از نهادها و دستگاه های عضو این کمیته نیز ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) در سطح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل و گزارش فعالیت این ستادها در جلسات بعدی کمیته ارائه گردد.

همچنین در این جلسه مقرر شد که وزارتخانه ها، دستگاه ها و نهادهای عضو، برنامه های مربوط به تبیین و ترویج افکار حضرت امام که به طور مستمر در طول سال انجام داده اند، برنامه هایی که در آینده برای این مهم در نظر دارند و برنامه های ویژه مربوط به بزرگداشت حضرت امام در سال جاری را در جلسات آینده کمیته ارائه نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.