سفر رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به آمریکا به دنبال تحولات جنوب سوریه و آزاد سازی بخش های زیادی از استان درعا و گذرگاه مرزی نصیب با اردن به دست ارتش سوریه انجام شده است.

به گزارش جماران؛ پایگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که «یوسی کوهن» رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هفته گذشته در یک سفر اعلام نشده برای مذاکره با کاخ سفید در خصوص ایران و سوریه به واشنگتن رفته بود.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از این پایگاه صهیونیستی، این دیدار با هماهنگی مشترک بین دو طرف برای بررسی بحران سوریه و مساله حضور ایران در خاک این کشور صورت گرفته است.

این دیدار در آستانه دیدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در هلسینکی پایتخت فنلاند در انتهای هفته جاری، برای هماهنگی درباره بحران سوریه میان تل آویو و واشنگتن صورت گرفته است. 

همچنین سفر رئیس موساد به آمریکا به دنبال تحولات جنوب سوریه و آزاد سازی بخش های زیادی از استان درعا و گذرگاه مرزی نصیب با اردن به دست ارتش سوریه انجام شده است. 

رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن آزادسازی القنیطره در جنوب سوریه پس از درعا در اضطراب و نگرانی به سر می برد.

این رژیم با آغاز عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی جنوب سوریه نیروهای خود را در جولان اشغالی به حالت آماده باش در آورده است.

جولان بخشی از استان القنیطره سوریه است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.