یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید ارتباط تنگاتنگ با مردم را یکی از ویژگی‌های امام (ره) دانست و گفت: در شرایط فعلی بزرگترین رسالتمان حفظ وحدت ملی و فاصله نیفتادن بین حاکمیت و مردم است.

به گزارش جماران، محمدرضا بادامچی با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام همواره برای مردم ارزش بسیاری قائل بود این باعث شد که مردم منسجم علیه رژیم مستبد در منطقه بایستد و 8 سال جنگ را با پیروزی به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه امام همواره امور مردم را در اولویت  قرار داد گفت: امام به دلیل احترام به مردم مجلس را در راس  امور خطاب کرد تا همواره نمایندگان امور مردم را پیگیری  کنند. چون بر  اساس دیدگاه  امام باید همواره در بالاترین سطح باشند و  برای آنها ارزش زیادی قائل بود. این دیدگاه مردم باعث شد که مردم با انسجام 8 سال با سفاک‌ترین رژیم‌های دنیا مقابله کند.

نماینده تهران با بیان اینکه امام (ره) مردم را فرزندان خود می‌دانست گفت: امام ارتباط تنگاتنگی با مردم داشت و همواره با لزوم  وجود ارتباط تنگاتنگ با مردم تاکید می‌کرد توجه به این مهم باعث شده که ما در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار گیریم. باید در ادامه راه به مردم اطمینان دهیم که این ارتباط همواره وجود دارد و مردم در بالاترین سطح ارزش قرار دادند.

بادامچی همچنین بزرگترین رسالت را حفظ وحدت ملی دانست و گفت: این مهم نیز از طریق گفت‌وگو بین مردم و حاکمیت محقق می‌شود، موضوعی که در شرایط کنونی به آن به شدت نیازمندیم مردم باید با دانستن وضعیت و با تفاهم دوستی و احترام شرایط را درک کرده تا از هرگونه مشکلی سربلند بیرون آید.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ احترام بیت امام گفت: مردم همواره احترام خاصی برای بیت امام قائل بوده و اجازه ندادند که کسی آنها را مورد بی احترامی قرار دهد موضوعی که در آینده نیز باید رعایت شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.