رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: ما برای اسلام سر داده‌ایم، حججی‌ها داده‌ایم خون‌های گسترده داده‌ایم تا آزاد و سرافراز باشیم تا ملت‌های عالم به ما اقتدا کنند. بنابراین توقع داریم قاطعانه مسئولین مقابل آمریکایی‌ها بایستند.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: آمریکا با خروج از برجام می‌خواهد فاز جدیدی از حمله به ایران را شروع کند.

سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: دشمن می‌خواهد میان مردم و نظام فاصله بیاندازد. یکی از حوزه‌های نبرد دشمن جنگ اقتصادی است که می‌خواهد با تمرکز در این حوزه بین ملت عاشق ولایت و ارزش‌ها فاصله بیاندازد. ما در حوزه جنگ اقتصادی ظرفیت و توانایی‌های‌مان برای خلق موفقیت‌ها بیش از جنگ‌های دیگر است.

وی ادامه داد: تقاضای ما از مسئولین این است که نظام و ملتی که در پیشینه خودش افتخار دفع خطر و دفاع مقدس را دارد، ملتی که در تاریخ خودش دفع پیچیده‌ترین و خطرناکترین جنگ نیابتی را در پیرامون خودش دارد که در اوج قله قدرت این شر را از کیان جمهوری اسلامی ایران دفع کرده، ملتی که در پیشینه و تاریخ خودش جلوه‌های بی بدیلی از افتخار دارد که پابرهنگان عالم به آن اقتدار کردند و ملتی که تاثیر انقلاب را در عالم گسترش داده در شرایط کنونی آمریکا فاز جدید حمله‌شان برای یورش به کشور را با خروج از برجام آماده کردند، نیازمند توجه بیشتری هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: آمریکا با خروج از برجام می‌خواهد فاز جدیدی از حمله به ایران را شروع کند. هر آنچه که جمهوری اسلامی ایران دارد در پرتو مقاومت ملت، در پرتو تبعیت از عاشورا و سید و سالار شهیدان عالم و در پرتو خون دادن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ما برای اسلام سر داده‌ایم، حججی‌ها داده‌ایم خون‌های گسترده داده‌ایم تا آزاد و سرافراز باشیم تا ملت‌های عالم به ما اقتدا کنند. بنابراین توقع داریم قاطعانه مسئولین مقابل آمریکایی‌ها بایستند و با برجام بی‌خاصیتی که آنها می‌خواهند بر اساس آن برجام‌های دیگری بر ما تحمیل کنند، عزت نظام را زیر سوال نبرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.