رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: هیچ‌کس از من درباره روسیه سختگیرتر نیست.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری آمریکا طی استقبال از صدراعظم آلمان در کاخ سفید تصریح کرد که کره شمالی در گذشته رهبران آمریکا را به بازی می‌گرفت، مسئله‌ای که در باره وی رخ نخواهد داد.

دونالد ترامپ در جریان استقبال از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در کاخ سفید در سخنانی انتخاب دوباره مرکل به صدراعظمی آلمان را تبریک گفت و تصریح کرد «ما واقعا روابطی عالی داریم».

وی همچنین گفت که با مرکل بر سر ایران خواهد کرد؛ به گفته ترامپ، «می‌دانم که درباره ایران گفت‌وگوهای خیلی خوبی خواهیم داشت».

ترامپ همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره گزارش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور، با تمجید از آن به صورت مکرر گفت که این گزارش از اظهارات وی درباره اینکه هیچگونه همکاری بین ستاد تبلیغاتی ترامپ و روس‌ها وجود ندارد، حمایت کرده است. ترامپ تأکید کرد که «بر سر روسیه هیچکس از من سختگیرتر نیست».

ترامپ درخصوص تحولات شبه‌جزیره کره و دیدار آتی خود با رهبر کره شمالی گفت که هم‌اکنون به 2 یا 3 نقطه برای محل احتمالی دیدار رسیده‌ایم. ترامپ افزود که در گذشته کره شمالی رهبران آمریکا را بازی می‌داد، مسئله‌ای که زعم ترامپ درباره وی رخ نخواهد داد. وی گفت که اگر نتوانیم بر سر توافقی با کیم جونگ اون کار کنیم، «جلسه دیدار را ترک» می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.