افزایشی که در بودجه 97 سال آموزش و پرورش اتفاق افتاده عمدتا ناظر بر هزینه‌های عمرانی و تملک دارایی است و این اعتبار برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی استفاده می‌شود.

به گزارش جماران؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بودجه ۴۱ هزار میلیاردی آموزش و پرورش در سال۹۷، درباره کم و کیف اعتبارات این وزارتخانه توضیح داد.

سید محمد بطحایی با اشاره به بودجه 41 هزار میلیاردی آموزش و پرورش در سال97، گفت: بخشی از اعتباراتی که برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده در ریف‌ها و تبصره‌ها قرار دارد.

وزیرآموزش و پرورش افزود: نمی‌توان از اعتباری که برای فضاهای آموزشی در نظر گرفته شده برای پرداخت حقوق حق‌التدریسان در سال آینده استفاده کرد؛ بنابراین  احتمال اینکه آموزش و پرورش در پرداخت حقوق پرسنل با کسری بودجه مواجه شود وجود دارد.

وی بیان کرد: افزایشی که در بودجه 97 سال آموزش و پرورش اتفاق افتاده عمدتا ناظر بر هزینه‌های عمرانی و تملک دارایی است و این اعتبار  برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی استفاده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: در حوزه پرسنلی در سال آینده کماکان با مشکل مواجه هستیم اما مشکلات از امسال کمتر خواهد بود چرا که در سال جاری بخشی از مشکلات به وجود آمده به دلیل پرداخت پاداش بازنشسته‌هایی بود که در اوایل سال از محل تنخواه پرداخت شد و تنخواه مذکور بخشی از اعتبارات را کاهش داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 887169
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.