واقعیت این است که امروز در جامعه ما بسیاری از مردم از تامین معاش حداقل های خود بازمانده‌اند. از نظر مسکن ، خوراک و پوشاک مردم در مشکل هستند و لازم نیست که برای منابع غیر ضروری بودجه دولت صرف شود.

 

به گزارش جماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بودجه امسال فرصت مناسبی بود تا آقای روحانی یک کار نیک از خود به جای بگذارد و بسیاری از هزینه های غیر ضروری بودجه را حذف کند.

علی تاجرنیا در ارتباط با رد کلیات بودجه سال 97 توسط مجلس شورای اسلامی و تایید مجدد آن اظهار کرد: رد کلیات بودجه توسط مجلس شورای اسلامی پیامدهای مثبتی داشت. امسال اتفاق مبارکی رخ داد و آن این بود که توجه مردم نسبت به میزان هزینه کردها در بودجه بیش‌تر شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فضای مجازی و رسانه ها هم توانستند نور مناسبی به بودجه امسال بیاندازند. فرصت بسیار مناسبی برای دولت ایجاد شد که بر اساس خواست مردم بسیاری از هزینه‌هایی که هم در داخل دولت و هم سایر مجموعه‌های درون نظام به صورت اضافی وجود دارد را تصحیح کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: هزینه های غیر ضروری در بودجه دولتی وجود دارد که باید حذف شوند. متاسفانه موسسات غیر دولتی زیادی وجود دارند که از دولت ارتزاق می کنند. اما واقعیت این است که امروز در جامعه ما بسیاری از مردم از تامین معاش حداقل های خود بازمانده‌اند. از نظر مسکن ، خوراک و پوشاک مردم در مشکل هستند و لازم نیست که برای منابع غیر ضروری بودجه دولت صرف شود.

وی در پایان گفت: امسال فرصت مناسبی بود تا آقای روحانی یک کار نیک از خود به جای بگذارد و بسیاری از هزینه های غیر ضروری بودجه را حذف کند. در دنیا برای بسیاری از کارهایی که ما از جیب دولت برایش هزینه می کنیم موسسات و نهادهای خصوصی وارد کار می شوند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.