در روزهای اخیر مشاور رئیس جمهوری اعلام کرده بود: «در مورد موسسات بی اعتبار گفتنی ها را اهلش باید بگویند ولی همینقدر بدانید که جز روحانی کسی جربزه و جسارت جمع کردن این بساط کثیف را نداشت».

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور پس از واکنش رئیس قوه قضاییه به اظهاراتش در مورد نقش روحانی در حل معضل موسسات مالی نوشت: «رئیس محترم قوه قضائیه درست می فرمایند؛ همت و حمیت شخص ایشان و معاون اول قوه در برخورد نهایی با مسأله مؤسسات بی اعتبار بسیار راهگشا بوده است».

در روزهای اخیر آشنا در چند توییت نوشته بود: «در مورد موسسات بی اعتبار گفتنی ها را اهلش باید بگویند ولی همینقدر بدانید که جز روحانی کسی جربزه و جسارت جمع کردن این بساط کثیف را نداشت. او هزینه مبارزه بی امان با نزولخواران تسبیح به دست و پینه بر پیشانی را می دهد. آنها مطمئن بودند به خاطر به گروگان گرفتن میلیونها سپرده گذار خرد می توانند بساط باج گیری خود را حفظ کنند. این موسسات یکی از مین گذاری های اصلی در راه استفاده از منابع مردمی برای توسعه ملی بود. روحانی گفت مرگ یک بار شیون هم یک بار. باید با کسب حمایت دو قوه دیگر کار را تمام می کرد؛ حتی به بهای این که از خیلی ها سفارش و توصیه بشنود و از طرف برخی دیگر صریحا  تهدید شود. امیدوارم روزی مانند شرکت های مضاربه ای و هرمی از این موسسات نیز رمزگشایی شود.»

به گزارش جماران؛ امروز آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در واکنش به این توییت ها اظهار داشت: برخی گفته بودند که اگر شجاعت و کار مهم رئیس جمهور نبود، مشکل مؤسسات مالی حل نمی‌شد. این امر که حل مشکل مردم به نام چه کسی تمام شود چندان مهم نیست اما قضاوت خلاف واقع، امر مذمومی است.

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.