حزب اتحاد ملت ایران اسلامی وقوع این حادثه را به عموم ملت شریف و هموطنان آسیب دیده به‌خصوص در استان کرمانشاه تسلیت می‌گوید.

 

به گزارش جماران؛ حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: همه ارکان حزب اتحاد ملت در هماهنگی کامل با نهادهای رسمی به زلزله‌زدگان کمک کنند.

متن پیام تسلیت حزب اتحاد ملت ایران به شرح زیر است: 

 

به نام خدا

وقوع زمین لرزه شدید و وسیع شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه در استان کرمانشاه موجب جان باختن، جراحت و بى خانمانى تعداد زیادی از هموطنان و ویرانی و وقوع خسارت‌های فراوان مادی در آن منطقه شد.

روستاها و مناطق شهری در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، پاوه، جوانرود، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، دالاهو، کرمانشاه و نیز همسایگان عزیزمان در استان سلیمانیه کردستان عراق و شهرهای حلبچه و دربندی‌خان و پنجوین از آسیب‌های این زلزله در امان نبودند و متأسفانه در سوگ و مصیبت نشستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی وقوع این حادثه را به عموم ملت شریف و هموطنان آسیب دیده بخصوص در استان کرمانشاه تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای جان‌باختگان علو درجات و برای آسیب‌دیدگان و بازماندگان صبر و التیام آلام مسألت می‌نماید و اعلام می دارد که با همه توان و امکانات در کنار عزیزان مصیبت‌دیده خواهد بود.

در همین جا از همه ارکان و مناطق حزب اتحاد ملت در سراسر کشور خصوصاً شورای مناطق همدان، کردستان، آذربایجان‌غربی، ایلام و خوزستان و اعضاء حزب در استان کرمانشاه می‌خواهد که در سازماندهی کمک‌ها و همیاری‌های اعضا و ارکان حزب به مناطق زلزله زده جدیت نموده و در هماهنگی کامل با نهادهای رسمی مسئول اعم از استانداری، ستاد حوادث غیر مترقبه، هلال احمر و نیروهای نظامی در منطقه، در امر امدادرسانی، آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده و همراهى با آسیب دیدگان مشارکت فعال داشته باشند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

۲۲ ابان ۱۳۹۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.