نقوی حسینی گفت: کمیسیون در تهیه گزارش مستندات دیگر همچون بازدید از سایت‌های هسته‌ای را لحاظ کرده و در نهایت پیشنهاداتی را ارائه نموده که بسیار مهم است.

 

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه جریانات کشور اجماع دارند که مانع اصلی توافق بین‌المللی برجام رفتار خصمانه و ظالمانه آمریکا است.

سید حسین نقوی حسینی بعد از تذکرات نمایندگان نسبت به سومین گزارش شش ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در توضیحاتی گفت: دولت، مجلس، قوه‌قضائیه و همه جریانات کشور اعم از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و معتدلین بر این موضوع اجماع دارند که مانع اصلی در اجرای توافق بین‌المللی برجام رفتار خصمانه و ظالمانه آمریکا و بدعهدی دولت این کشور است.

وی افزود: در گزارش این کمیسیون تمام منابع استناد شده مورد اشاره قرار گرفته است که یکی از آن گزارش‌های سه ماهه وزارت خارجه است که به موقع به مجلس ارائه می‌شود. بعد از آن نیز نماینده وزارت خارجه در مورد بندهای گزارش در کمیسیون توضیحاتی را ارائه می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کمیسیون در تهیه  گزارش مستندات دیگر همچون بازدید از سایت‌های هسته‌ای را لحاظ کرده و در نهایت پیشنهاداتی را ارائه نموده که بسیار مهم است. ممکن است دولت با این پیشنهادات موافق نباشد، ولی در نهایت این گزارش جامع و مانعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.